Post by xaitacalfeefi on Feb 28, 2022 11:24:55 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Bubble Shooter ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Bubble Shooter IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ øge alle hack ▞▞▞
▞▞▞ Bubble Shooter 2022 version ▞▞▞
Spil Bubble spil spil på FunnyGames. Spil Bubbles 3, Bubbles Shooter, Bubble Shooter Balloons og mange andre Bubble spil spil online!
Niveauer har ingen forskel. ingen tilføjede opgaver. det er for barnligt. Op til niveau 60, men ingen nye mønstre. det er virkelig kedeligt.
Har stadig baggrundsstøj, irriterende for dem omkring mig
Dette spil er meget svært efter 1000-niveau, men jeg elsker dette spil
Spillet indeholder stadig flere fejl: nogle gange bliver bonuspointene ikke beregnet, nogle gange beregnet, men "laserstråle"-knappen reagerer ikke. Genstart af spillet hjælper normalt. Dette er irriterende i quest-spillene, da der er et begrænset antal forsøg.
Fantastisk i tidligere niveauer til stress-busting. Senere niveauer lidt for hårdt
Jeg har lige afinstalleret Bubble Shooter efter ENDELIG at have gennemført et meget vanskeligt niveau (2031), og den sidste boble frøs i bunden og registrerede aldrig, at jeg vandt niveauet. Jeg er meget frustreret og færdig med denne lorte app!
Sjovt! Nogle spil beskatter dig i et par dage...
Play this free Bubble Shooter game, pop the colored bubbles & clear the board!
Hvad sker der lige pludselig med alle annoncer? Irritationen ved det begynder at toppe det sjove ved spillet.
Det er godt, men der kommer for mange tilføjelser, og der kommer meget dumme tilføjelser. Det er en anmodning om at fjerne, at bcoz-spil for det meste spilles af børn, så det er min ydmyge anmodning om at tjekke det og fjerne det
Jeg er nødt til at stoppe med at spille spillet, fordi der ikke er mere niveau at fortsætte. hvornår kommer det nye spil...
Annoncerne er alt for lange
Bubble Shooter פאזל yjg
Jeg elsker dette spil, men det bliver ved med at fejle under hvert spil. Jeg er nødt til at lukke appen og åbne igen hver gang. Super frustrerende, men jeg bliver ved med at spille, fordi jeg er totalt afhængig! Lol
Android-Applikation Bubble CoCo : Bubble Shooter Udviklet Af NSTAGE Er Angivet Under Kategori Hjernegymnastik. Den Aktuelle Version Er 2.2.2
Det halter lidt, men et fantastisk spil
Lidt kedelig og simpel grafik
A merge numbers puzzle makes maths fun
Bubble Shooter Klassiske Spil - free games BOOM
F.eks. hvis alt er nemmere for fjernbetjening f.eks
Bobler ikke godt synlige inklusive skydepilen
Når man sigter bolden og derefter slipper den, bevæger sig sigtet lidt væk fra den bane, jeg pegede bolden på. Dette er ikke brugerfejl, da dette træk (som at springe) er et konsekvent problem, der giver frustrerende spil. Jeg afinstallerer.
formår at være det eneste bobleskydespil, jeg holder mig til, men det er svært at nyde, når annoncerne nogle gange ikke indlæses, og efter at have fuldført et niveau, hjælper ingen ventetid. Jeg er nødt til at lukke appen, og den siger, at jeg aldrig har fuldført niveauet, men alle mønter, jeg har brugt, er stadig væk. rigtig mange fejl. Jeg bliver ved med at vende tilbage til det i håb om, at disse fejl er væk, men det er de aldrig.
Seriøst vanedannende.
Thief Puzzle - Can you steal it ? Bulmaca hhle
Dårlig kontrol over skydningen, boldgange var altid og den konstante forkerte farve, når disse farver ikke er på brættet bare for at få dig til at blive skudt
sjovt
Det vil stadig ikke lade mig spille, ned lod ventende. Det vil stadig ikke lade mig spille.
Bubble Shooter Bulmaca dqye
Jeg har været nødt til at skifte telefon, hvorfor følger den daglige belønning ikke også mig, når jeg logger på facebook?
Download game Bubble Shooter Classic APK latest version
Jeg har gennemført alle mine niveauer i sidste uge, og jeg har ikke modtaget nogen ny opdatering eller niveauer, som jeg kan fortsætte med. I skal give gaver væk for at gøre os glade. indtil ny version og niveauer er opdateret.
Hele området i Google Play Butik er en DUMPSTER i 6 måneder. Alt ser SMED og dumt ud. Alle lyse farver Demenished.
det er roligt at spille, og jeg nyder virkelig at spille dette spil🙂
5-stjernet spil, hvis bare jeg ikke behøvede at genstarte spillet efter næsten hvert niveau, jeg passerer. Annoncerne indlæses ikke, og den fryser alt for ofte.
Godt spil til tiden, selvom du keder dig efter at have spillet gentagne gange..
Bubble Shooter 2 Teddy Classic - Android Spil - AppAgg
Jeg har afsluttet spillet fuldstændigt, og der er kun 4540 niveauer. Tilføj flere niveauer og opdater applikationen. Selv tilføje mere komplekse til de kommende niveauer, de er meget nemme at fuldføre.
Bubble Shooter معمایی tio
Nogle komponenter fungerer ikke korrekt
Spillet hænger nogle gange mellem niveauerne.
Så flot, interessant og cool, men nogle gange vil boblefarven forsinke en specielt dem foran
Meget meget dårligt spil, der ikke er interesseret i dette spil, så installer venligst ikke dette spil
Jeg elskede dette spil. Indtil i dag. Jeg afsluttede niveau 2056, men så holdt spillet op med at virke. Efter at have lukket appen og startet igen viste det, at jeg ikke afsluttede niveau 2056. Så jeg var nødt til at lave dette niveau om. Anden gang skete det samme. Spillet fryser efter at have afsluttet niveau 2056. Jeg gik tilbage til spillet, og IGEN viste det, at jeg ikke fuldførte niveau 2056. Efter at have spillet dette spil i flere måneder nu, afinstallerer jeg det og søger efter et mere stabilt spil. 😡
Sjovt spil, men fejler meget
vanedannende spil, men ikke i stand til at gå foran niveau 45
Sjovt, men når jeg er færdig med spillet efter at have logget på, vises et andet spil.
Bubble Shooter معمایی rhtm
Tiden går i den ideelle tid
30 sek annoncer meget dårlige
Næsten ikke vanedannende! 😄 Strømforbruget er bedre nu.